Ook tijdens de Corona-crisis garanderen we onze klantenservice
Wolters Kluwer volgt de ontwikkelingen
van COVID-19 op de voet.
We stellen alles in het werk om de gezondheid
en de veiligheid van onze werknemers,
hun families en onze klanten veilig te stellen
en dit zonder de dienstverlening aan onze klanten te onderbreken.

U kunt intussen onverminderd op ons blijven rekenen.
De meeste medewerkers kunnen thuis werken,
ook ons Customer Service Team.
U kan hen nog steeds tijdens de kantooruren,
elke werkdag tussen 8u30-12u30 en 13u30-16u30,
bereiken.


Een vraag? Een suggestie?

Interesse?

Wenst u toegang tot de praktijkinformatie, het nieuws, nieuwsbrieven en tijdschriften, rechtspraak en wetgeving van Assuropolis? Of wilt u de adressendatabank van de verzekeringssector kunnen doorzoeken? 
Kies de module(s) of het pakket op maat van uw kantoor en bestel vandaag nog.




FSMA over uitzonderlijke situatie door COVID-19

Nieuws - 20/03/2020
-
Auteur(s) 
Luc Sanders


De tussenpersonen en de kredietgevers moeten zich nauwgezet houden aan alle wettelijke en reglementaire bepalingen. Maar de toezichthouder zal de komende weken ‘geen grootschalige verzoeken om informatie in het kader van het gebruikelijk toezicht’ uitsturen. De diensten van de toezichthouder blijven beschikbaar om optimaal te ondersteunen en er wordt voortdurend overlegd met de beroepsverenigingen van de sector. De FSMA dringt er bij de tussenpersonen en de kredietgevers op aan dat zij zich geregeld informeren over de evolutie van de overheidsmaatregelen. Dat kan via de beroepsverenigingen en de officiële websites over de strijd tegen het COVID-19.

Nieuwsbrief FSMA