Ook tijdens de Corona-crisis garanderen we onze klantenservice
Wolters Kluwer volgt de ontwikkelingen
van COVID-19 op de voet.
We stellen alles in het werk om de gezondheid
en de veiligheid van onze werknemers,
hun families en onze klanten veilig te stellen
en dit zonder de dienstverlening aan onze klanten te onderbreken.

U kunt intussen onverminderd op ons blijven rekenen.
De meeste medewerkers kunnen thuis werken,
ook ons Customer Service Team.
U kan hen nog steeds tijdens de kantooruren,
elke werkdag tussen 8u30-12u30 en 13u30-16u30,
bereiken.


Een vraag? Een suggestie?

Interesse?

Wenst u toegang tot de praktijkinformatie, het nieuws, nieuwsbrieven en tijdschriften, rechtspraak en wetgeving van Assuropolis? Of wilt u de adressendatabank van de verzekeringssector kunnen doorzoeken? 
Kies de module(s) of het pakket op maat van uw kantoor en bestel vandaag nog.




Circulaire over de berekening van de 80 %-grens

Nieuws - 21/12/2020
Circulaire 2020/C/153 gaat over de berekening van de 80 %-grens in geval van aanvullende pensioenen voor bedrijfsleiders voor het jaar 2020. In bijlage van de circulaire wordt dieper ingegaan over de berekening van de 80 %-grens bij de toepassing van artikel 195, § 1, WIB 92, voor het jaar 2020 in het kader van de crisis door COVID-19.
 
Circulaire 2020/C/153 over de berekening van de 80 %-grens