Ook tijdens de Corona-crisis garanderen we onze klantenservice
Wolters Kluwer volgt de ontwikkelingen
van COVID-19 op de voet.
We stellen alles in het werk om de gezondheid
en de veiligheid van onze werknemers,
hun families en onze klanten veilig te stellen
en dit zonder de dienstverlening aan onze klanten te onderbreken.

U kunt intussen onverminderd op ons blijven rekenen.
De meeste medewerkers kunnen thuis werken,
ook ons Customer Service Team.
U kan hen nog steeds tijdens de kantooruren,
elke werkdag tussen 8u30-12u30 en 13u30-16u30,
bereiken.


Een vraag? Een suggestie?

Interesse?

Wenst u toegang tot de praktijkinformatie, het nieuws, nieuwsbrieven en tijdschriften, rechtspraak en wetgeving van Assuropolis? Of wilt u de adressendatabank van de verzekeringssector kunnen doorzoeken? 
Kies de module(s) of het pakket op maat van uw kantoor en bestel vandaag nog.




Videochatten met AXA-artsen tijdelijk mogelijk voor iedereen.

Nieuws - 24/03/2020
-
Auteur(s) 
Luc Sanders


Vanaf vandaag zet AXA artsen in die online raadpleegbaar zijn om zo de snelle uitbreiding van het coronavirus mee te helpen afremmen. Deze dienst, die normaliter voorbehouden is voor de klanten die een hospitalisatieverzekering bij AXA hebben, is de komende weken uitzonderlijk toegankelijk voor iedereen en volledig gratis tot het einde van de paasvakantie. 

De patiënt kan via videoconsultatie met een dokter spreken. De digitale videoraadplegingen met de dokters zijn beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels. Deze service is eveneens beschikbaar voor Belgen die momenteel in het buitenland reizen. De dienst is 7 dagen per week beschikbaar, van 9 uur 's ochtends tot 18 uur ’s avonds. Voor meer info en hoe deze dienstverlening te werk gaat kan men lezen op www.axa.be.


Bron:  Axa Belgium